Daar gaan we.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elize Berg - WaarBenJij.nu Daar gaan we.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elize Berg - WaarBenJij.nu

Daar gaan we..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elize

12 Januari 2006 | Suriname, Paramaribo

Nou nog niet helemaal, maar het vertrek begint al wel steeds meer vaste vormen aan te nemen. Ticket geboekt; 28 februari wordt de dag! Superrelaxed vertrekken we om 12.30 van Schiphol om zo rond etenstijd in Suriname aan te komen. Wel grappig om te bedenken dat 28 februari voor ons dus 4 uur langer duurt dan voor de rest van de wereld.. :) Dankzij het visum dat we vorige week in Amsterdam bij het Consulaat hebben gehaald kunnen we bij aankomst ook echt het land in, altijd fijn om te weten!
Wat nu alleen nog rest is psychiatrie afronden, wat onderwijs volgen, een paar prikken her en der en een huisje voor daar regelen. En mocht dat laatste niet lukken dan zien we dat in Paramaribo wel! Hihi, het begint al aardig te kriebelen; nog 6 weken!!
Doei!

• 12 Januari 2006 - 14:55

Ruud:

Superleuk zo'n reislog, ga hem altijd volgen en je moet er ook veel foto's op gooien he? Ga nog 6 weken van je genieten! Liefs, mij

• 12 Januari 2006 - 15:16

De Broer Des Dokter Elizes:

Hey zusssie!!! Ik ga je weblog goed in de gaten houden! Beter dat alles al zo goed geregeld is hee, al had ik niet anders van je verwacht! Wat Ruud zegt, gauw leuke foto's gaan plaatsen hoor, we willen je eigenlijk geen moment missen;)

Doegg,
    Broer

• 01 Februari 2006 - 12:15

Oom Nico:

Hallo Elize, wat heb jij weer je best gedaan met het behalen van een 10 voor psychiatrie, proficiat! ik ben trots op mijn nicht.
    En dan, jawel op naar Suriname,wat een beleving voor je ik hoop dat je ook daar weer veel van die cultuur opsteekt en leert.

• 21 Februari 2006 - 16:14

Ivo's Huis:

Beste Zus van Ivo! Wij, Emiko, Lieke en Laurens (Ivo zit hier ook hier...!), wensen jou een hele fijne reis en verblijf in Suriname. Enjoy the good relaxt life daar en kom heel terug! We volgen je!
    -xxx-
    Hovenierstraat 56-62

• 27 Februari 2006 - 11:27

Sjon Moestadja:

Beste Elize,

Fa wakka! Zonet Cees (collega) gesproken. Goede reis en misschien tot ziens in de stad. Ik vertrek op 21/3 voor 2 wkn. Tangboeng Elize.
    Sjon