De kogel is door de kerk! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elize Berg - WaarBenJij.nu De kogel is door de kerk! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elize Berg - WaarBenJij.nu

De kogel is door de kerk!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elize

11 Oktober 2005 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Eindelijk is het dan zover! Na lang vergaderen met Masha (reisgenootje-red.), heel veel mensen uithoren over buitenlandse co-schappen en vooral heel veel gemail en gebel over de hele wereld staat nu vast dat we gaan naar... Suriname!! Zelf ga ik mij daar 8 weken bezig houden met krijsende (bijna) moeders en baby's in het s'Lands Hospitaal te Paramaribo en Mash gaat 6 weken kinderen beter maken in het St. Vincentius Ziekenhuis. Wel grappig is dat we daarmee meteen twee uitersten te pakken hebben. Het gaat in Suriname allemal net wat anders in de gezondheidszorg en zo gaan alle rijken naar het St. Vincentius en zijn de armsten aangewezen op het 's Lands. De twee andere ziekenhuizen in Paramaribo vangen de grote middengroep op.
Gelukkig liggen de ziekenhuizen niet heel erg ver uit elkaar en kunnen we dus fijn samen op zoek naar een mooi huisje om 8 weken te wonen :)
Maargoed, zover is het nog niet want er moet nog heel wat gebeuren; vaccinaties, officiele goedkeuring van de vakgroep hier, beurzen aanvragen, ticket reserveren etc, etc. Maar we hebben nog even, vertrek staat gepland in de eerste week van maart 2006, nog 5 maanden dus...
Ik houd jullie op de hoogte!!

liefs, Lies

  • 16 November 2005 - 11:32

    Suzanne:

    Hee lies! Ik ga je site in de gaten houden. Maar voor die tijd zal ik je nog wel vaak genoeg zien...
    liefs, Suus

  • 01 Januari 2006 - 14:53

    Joke:

    ha die Lies, ik kijk er naar uit en zal je op de voet blijven volgen.

  • 01 Januari 2006 - 15:29

    Lia:

    al wandelend zal ik veel over je horen, maar ik ga ook steeds zelf even op je site kijken. Succes met
    alle moeders en babies

  • 12 Januari 2006 - 15:20

    Broer Des Dokter Elizes:

    Babies trekken als een malle! Hee Lies, als je nou ooit s werk zoekt in het lopende band babies trekken, kom dan s praten met één van onze ziekenhuisoperations mensen... :P... ;) Hehehe, nee hoor, jouw vak is uniek!
    Dikke kuzz, Broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Elize
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 19904

Voorgaande reizen:

28 Februari 2006 - 28 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: